rachelgreen_ Yorgunum 😴
Ama hava efsane ☀️🌿
“Arkadaşı arasam mı?” 📱🤔
Sosyalleşme modu açılmaya çalışıyor… %12’de takıldı 😅
Ama DUR… kahve yok ☕🚫
Kahve yüklenmeden insan.exe çalışmıyor zaten 😄
Bir yanda kahvaltı hayalleri 🥐🍳😍
Diğer yanda diyet: “yetkiniz yok” ⚖️⛔
Ben: yeniden başlatılıyor… 🔄🤖
Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz
😂😂😂😂😂böyleyim ben