Anneliğin sizi en zorlayan dönemi hangisiydi? 😮💨
1▪️ Gaz sancısı mı?
2▪️ Diş çıkarma mı?
3▪️ Uykusuz geceler mi?
4▪️Ataklar mı?
5▪️ Emzirme / beslenme sorunları
6▪️ Sürekli kucak isteme
7▪️ Ağlama krizleri (sebebi anlaşılmayan)
8▪️Uyku eğitimi süreci
9▪️ Ek gıdaya geçiş
10▪️ Hastalık dönemleri
11▪️ Ayrılık kaygısı
12▪️“Ben de insanım” dediğin tükenmişlik anları
13▪️Etrafın yorumları / baskısı (“şöyle yap, böyle yap”)
14▪️ Kendine vakit ayıramamak
15▪️ Suçluluk hissi (“yeterince iyi miyim?”)
16▪️ Rutinsizlik / düzen oturtamama
17▪️ Sürekli tetikte olma hali
18▪️ Partnerle ilişkiyi dengelemeye çalışma
Ben bazen ‘geçecek’ diyorum ama içindeyken gerçekten zorlanıyorum 🫠
Nasıl atlattınız?
Sizi kurtaran bir şey oldu mu?