Biz nikah, işlemleri yapılırken sma için test vermiştik sonuç hemen çıkmadı 1 sene sürdü ben o, çıktığında hamileydim eşimde taşıyıcılık vardı bende normal çıktı ama o, süreç, benim için çok zordu hastanede baya uğraştık benim kanımda, sıkıntı çıksa karın içinden su, alacaklardı çok şükür çıkmadı