Bebeğim bu hafta 3.ayını dolduracak sanki gaz sancısı bu hafta daha arttı yani bu kadar rahatsız hissettiği zamanı hatırlamıyorum. Sürekli karnını çekiyor. Emerek rahatlamak istiyor . Sab simplex kullanıyoruz.masaj küvete su doldurma vs yapıyoruz. Başka ne yapabiliriz . Ne zaman biter bu Gaz olayları🤦🏻♀️🤦🏻♀️