5 ay 3 günlük bebeğim var.19.30 civarı uyur gece ilk beslenmesini 12 civari yapar 2.beslenmesinide 3 civarı ama 4 gibi her gün uyanır ve asla uyumaz sabah 6ya kadar bazen 7ye kadar yatağından almasam iyice mızmızlanır 4.ayından beri böyle.
3.ayından beride uykuya aşırı direnç vardı o azaldı 4.ayda şimdide erken kalkmalar başladı sebebi ne olabilir nasıl ileri çekebilirim saati herşeyi denedim ama yok ve son bi kaç gündürde sürekli mızıldanıyo ilk öğünden sonra.Zaten gün içi sürekli ağlıyor.Çok mızmız ve huysuz diş dicem 2 ay sürmez ağlaması mızmızı yardım edermisiniz ilk bebeğim destekcimde yok