Kızlar merhaba burda önceden post açtım bebegım bronsıtten yogunbakıma yattı 12 gündür Hastanedeyız şu an servıste yanımda ıster ıstemez ben de emzıırıyordum stresten sütüm çok azaldı bıldıgınız tek göğüsten 160 cc sagarken su an cıddı azalma var . Artık uyumayınca mama verdım ben de akşamları ama günde 1 kez falan avent bıberonla memeyı de alıyordu ta kı düne kadar. Şu an geceden beri memeyı veremıyırum çığlık kıyamet gece uykulu bıle çok zor emdı meme reddı yaşıyorum ne yapmalıyım sızce 1 ay cıvarı yaşayan var mı bunu? Önceden şırınga ıle beslıyordum sagdıgımı verıyordum ama aşırı yoruldum hem ruhen hem bedenen