Arkadaşlar geçen ayın 23 ünde aylıksız izne ayrıldım. Maaşı önden aldığımız için 23-30 arasını geri vermem gerekiyor normalde. Ama aradan 3 hafta geçti okul müdürüm de ilçe mem ile iletişime geçmesine rağmen dönüş alamadı. Size dönüşler ne kadar bir sürede oldu. Birdroma bugün baktım borçlanma bilgisi yine gözükmüyor