Çıldırmama çok az kaldı gerçekten bebeğim 20 aylık bi haftadır 4 5 5.30 gibi güne başlıyor ve ben asla dinlenmemiş oluyorum geçen sene bu zamanlarda hep bu saatlerde kalkardı hadi o zaman dişi zorluyo felan deyip geçiyodum ama artık yeter yani büyüdü koca çocuk oldu niye bu saatte başlıyoruz güne anlamıyorum başına gelen var mı ? Gerçekten bitiğim artık başım çatlıyor ve gün asla bitmiyor