Muallaaa benimde 3.5 yaşında oğlum var dıgerı 18 aylık bazen babası uyutuyor onu saat 21.00 oldu mu uyku saatımız başlıyor bazende önce abiyi sonra diğer bebegımı uyutuyorum bazen beraber öyle düzen yok sadece saat geldı mı bi şekilde uyutuyorum desteksız uyutma şeklim yatağa koyuyorum bataniyeyi kafasına kadar çekiyorum bende Uzanıyorum sadece ee pışpış diyorum biraz çabalıyor dolanıyor yatagın içinde uyuyup kalıyor