seherhilal Arkadaşlar 8 gündür doğum yaptım bebeyim yoğun bakimda yarın taburcu olucak doktur ortopediye götür dedi ayakları çarpık güzle görülüyor bile çarpık olduğu bu durumu yaşıyan varmı veya geçermi korkuyorum ya öyle kalırsa 😔
Karanirem seherhilal kundaklayın düzelir doktor bişey yok dediyse kundak yapmanızı öneriyorum tüm vucut olmasa bile yarım kundak yapın
seherhilal SevimliHayaletCasper bu gün gösterdim nurmal her bebekte oluyor zamanla düzelir dedi ama ben başka bir dokturada göstericem
1cocukannesi_1 seherhilal bazı bebeklerin anne karnında duruşu yüzünden çarpıklık olabiliyor ve kısa süre içinde kendi kendine düzeliyor ama ayakları fazla içe dönükse parantez bacak falan varsa alçıya alınıyor ayaklarında sorun varsa yürüme döneminde özel ayakkabılar yaptırılıyor onları kullanıyorsunuz fotoğraf paylaşabilir misiniz daha doğru yorum yapabiliriz
seherhilal 1cocukannesi_1 kundak yapıyorum şuan bira daha iyi görünüyor ilk güne göre çok teşekkür ederim