1 ay önce kusma ateş ıshal oldu 2 gün ıcınde iyilestı ama 1 hafta ıyı bulur hafta sonra tekrar yesıl burun akıntısı başlıyor büyüyor 1 hafta sonra tekrar sımdıde burun akıntısı ve 39 kadar ateş gördük ateş dusurucu etkısını kaybedınce tekrar yukselıyor ne bu böyle yarın Dr gelın dedı başına gelen var mı 4 yas