Biz ilk gittiğimizde kızım ishal ve kusma olmuştu döneceğimiz son gün o yüzden sonraki gidişimizde probiyotik aldım hem çocuklara hem kendimiz içtik çok şükür sıkıntı olmadı her ihtimale karşı ilaçlarını yanınıza alın geriyede bir şey kalmıyor zaten şapka krem vs