dgltkn hala ona özel mi hazırlıyorsunuz yoksa sizin yediğinizden de veriyormusunuz ?
Ona özel yapıyorsanız hazırlayın küçük kavanozlara ..yemek kutularına..ve 14 aylık zaten acıkınca da soylemesede belli eder dimi ?
Bence o kadar stres yapmanıza gerek yok