
Kızlar 2 yaşında bebeğim park yatağında yatmıyor artık gece kalkıp bizim yatağa çıkıp yatıyor, kendi yatağı var ama korkuyorum ortası boş düşer diye ve kenarları yüksek değil zaten kafasını vurur diye korkuyorum korumalık alsam bu yatağa nasıl korumalık alınır bilemedim. Bide kendi odası ısınmıyor hiç orada yatıramıyorum tavsiyeniz var mı anneler🫠