nisaacan çok normal, aktif emdiği döneme geçmiş. muhtemelen sakinlesmek için, uyumak için yada ihtiyaç duyduğu her an’da emmek istiyor süt bezleride iyi çalısıyor, fazla emdiğini de çıkarıyor. Yeni doğanların mide kapakçıkları gelismemis olduğu için ve sadece sıvı aldıkları için gayet doğal bir durum. Aza indirgemek için beslenmeden hemen sonra yatırmayın biraz dik pozisyonda tutun ve gazını çıkarmadan da yatırmayın. Yattığı zamanda reflü yatağı gibi eğimli yerlerde yatsın ki boğazına çıkmasın süt