Hangiayse Kızlar yüz tüylerümden çok şikayetçiyim ve eve lazer aldm ama bana mısın demedi daha da çok çıkmayan yerlerden de çıktı ndyag laeri duydum pahalı ama çok utanıyrum artık yaptıran var mı