seloloo benim ikiz bebeklerimin birinde ateş oldu diğerinde olmadı. Aşıdan geldikten birkaç saat sonra huzursuzluk oluştu, biraz Calpol içirdim ve sık emzirdim. Gece oğlum ateşlendi 37.8 e çıktı yine Calpol verdim ve atlattık. Sık emzirin inşallah ilaca gerek kalmaz