İlk doğduğu hafta sarılık olmuştu sonra yavaş yavaş düşmüştü ve 12-13.gün geçmişti 15.günden sonra cildide düzelmişti şuan 27 günlük ve yaklaşık 3 gündür yüzü yine sararmış nedir acaba 2 saate bir besliyorum silikon uç ile emiyor mama veriyorum içmiyor. Başınıza geldi mi benim hiç bilgim yok