dico_y Bebeğim 2 ay 2 günlük 3-4 gün arayla yapıyor kakasını ve akışkan yeşilimsi normal mi sizce birazda sirke kokuyor ???
gzd_nhr dico_y benimde 54 günlük 3 günde 1 yapıyor ama sarı genelde. Emziriyorsan yediklerinle ilgili olabilir ben dere otu çok yediğimde sütüm bildiğin dere otu kokuyor belki o da öyle bişeydir 😀
pudu Ben değişik formlarda kaka normal diye biliyorum 3 4 günde bir yapanı da duydum gazlı değilse ağrısı sızısı ağlaması yoksa bir sorun yoktur kaka mukuslu ve kanlıysa o zaman alerjisi var demek oluyor
dico_y gzd_nhr mamayla beslenşyırum sağım süt veriyorum oda günde 50-70 cc süt veriyorum sirkede tüketmem😬😅
seloloo dico_y biz de aynı durumdayız bugün 6. Gün. zeytinyağı vermemi söyledi doktor 2 gün verdim anca 6. Günde yapabildi kakasını çarşamba aşılarımız var ve süt alerjisi vardı yeni geçti. Napacağımı şaşırdım. Bezi ön ve arkadan ucunu içe katlayarak beline çıkmasına engel oluyorum anca. Kakası kokuyor. 2 aylık bebeğin kakası kokar mı bilmiyorum inşallah bizimki de normaldir
pudu dico_y kakada sorun yok gibi poposuna zeytinyağı sürün kulak çubuğuyla içine de gelsin yarım çay kaşığı da yutturabilirsiniz duruma göre daha sık yapar
pudu dico_y ben anne sütüyle besleniyor sandım mamayla besleniyormuş büyük ihtimalle mama kaynaklıdır kabızlık sorunu mama değişikliği yapmayı bir deneyin ne kullanıyorsunuz şuan
dico_y pudu doğumdan beri hipp kullanıykrum son 2 haftadır yaşıyoruz bunu 2 ay 2 günlük gazıda çok var ,bebelac aldım ama başlamadım aynı zamanda 2 gündür sab simplex başladım işe yarayıp yaramadığını anlamak için bebelac geçmedim ne yapsam bilemedim