Kızlar bebeğim uyumuyor. Ne yaparsam yapayım uyumuyor. Sürekli meme istiyor. İçtikçe içiyor sonra süt kusuyor ardından tekrar meme istiyor. Memede ağzından çıkınca ağlamaya başlıyor. Emerken ya da emmezken garip sesler çıkartıp ıkınıyor sanki. Her emzirmeden sonra üst gaz çıkartıyorum. Alt gaz için de masajlar yapıyorum alt gazı da çıkartıyorum. Derdi ne bu çocuğun ? Ne gündüz ne gece uyumuyor bi türlü. Bırakınca ağlıyor hemen. 5 inci hafta atağı mı oluyor bu yoksa kolik falan mı ?