Kızlar kızım 6 yaşına girmek üzere. Çocuk diş doktoru kızımın bebeklik yutkunması yaptığını söyledi. Bu durum kalıcı dişleri öne itermiş ve tavşandiş olurmuş. Aparatlar falan önerdi ama internette konuşma terapisti veya evde egzersiz ile düzelebileceği yazıyor. Aparatı takmak istemez kızım büyük ihtimalle başka bir çözüm arıyorum. Hiç başına gelen var mı?