Mutfak halımı hiç makineye atmadım ama aldığımız yer makinede yıkanılabilir dedi. Halım ince elde yıkayınca havaya göre bir günde kurur. Havaların soğukluğu, kızımdan da bir zaman bulupta elde yıkayabileceğimi sanmıyorum. Makinede yıkasam bir sorun olur mu? Halıdan da makineden de olmak istemiyorum. Yıkanıyorsa kaç derece ve sıkmasını kaçta yapmalıyım?