12betul tesekkur ederim ve %80 iyileşme sözü veren bi doktoru ünlü bir beyin cerrahıydi tum karadeniz cok iyi bilir tanır o doktoru ama annemin ameliyatı 7 ay oldu daha cok agrisi oluştu ameliyatı öncesine gore yatış yaparken asla fiyat söylenmedi ameliyattan sonra doktor rapor çıkaracak ona gore ücret odeyeceksiniz dendi dediğim gibi aciliyet oldugu icin kaçma şansımız yoktu o hastaneden anneme sonda bile takmamislardi hasta bezi verdiler tum gun 1 tane ile idare edilecek dedi zorla 2 aldık ama 3 asla vermediler yani baya baya rezil biyerdi ben babamla konuştum gece bu işin peşine düşecek elimde fotoğraflı videolu kanit var ogle aksam aynı yemeği verdiler sabah işe 1 üçgen peynir 3 4 zeytin 1 yuvarlak ekmek verildi asla iyi tarafı yoktu annemin o önemli gününde ben yanına gidemedim o pislik hastane yuzunden