Kızlar bebeğim 13aylik 10gundur dış çıkarıyor altlı üstlü 4tane geceleri aşırı huzursuz uyanıyor ağlayarak ağrı kesici vermesem hemen uyanıyor sonra dalamiyor mecbur uyumadan önce calpol veriyorum ama vicdan azabı oldu cocugu ilaca bağladım diye ama aşırı kötü oluyor gece sizce sorun olur mu uyumadan önce ağrıları geçene kadar versem