pnar_06 Benim bebeğim de ilk tadımlara başladığında böyleydi hatta üzüntüden ağladığımı biliyorum ama sabırla denemeye devam ettim, şu anda maşallahı var. Ben püre şeklinde vermemeye çalıştım, sadece yutabileceği şekilde ezdim çok fazla öğürüyordu ama zamanla alıştı. Bir ara yesin diye babası tutuyorken ben arkasından koşturdum yakalamaca şeklinde oyun bile oynadık ama o da doğru değilmiş, mama sandalyesinde alışması gerekiyormuş. Zaten 6-7 aylık bebeğin ana öğünü anne sütü/mama, o yüzden şu anda yemiyor diye düşünmeyin sabredin.