Ya sabah 6 gibi dizim ağrısı ve titremeyle bi uyandım ağrı kesici içtim o beni biraz mayıştırdı uyudum sonrasında uyandıgmda hala dizim ağrıyordu giderek şiddetlenmeye başladı sağlık ocağına gittim krem verdi yolladı ama sabahtan beri 3 4 tane ağrı kesici içtim cerdiği kremleri sürdüm banamısın demedi şuan hala zonkluyo sıcak su torbası koydum o büraz acısını hafifletti şimdi acile gitsem devlete bunun için bakarlar mı sizce hayır dizimi öyle bi yere vurup darbede almadım sabah bi anlık ağrıyla uyandım akşama kadar devam ediyor neyden dolayı olur ki acaba üşüttümmü acaba dedim üşütme olsa bikaç saat sürerdi en fazla herslde