1 sene önce açtım bezden hemen alıştı hiç zorlanmadım, 35 gün önce doğum yaptım ondan kaynaklı mı bilmiyorum son 1hafta,10 gündür tuvalete gitmiyor. Çiş var mı diyorum yok diyor 10 dk sonra bakıyorum ki yaptım diyor, sabrım kalmadı artık. Çok bağırmaya başladım, vurdum da 1,2 defa. Sonrası sinir ve ağlama krizlerine giriyorum psikolojikmen çöktüm hem ona bağırıyorum diye hem o altına yapıyor diye. Gelecek linç tayfası vuruyorsan vicdan yapma diye, asla vuran bir anne olmadım ama bende yoruldum artık. Buna rağmen hep bu dünyaya gelmeyi o seçmedi onu siz istediniz niye öyle tepki gösteriyorsun diye yıpratırden buluyorum kendimi. Ne yapacağım, nasıl sürdüreceğim bu durumu bilmiyorum.