egealininannesi Oğlum 2 yasında ve hala yemeği seviyor mesela yemek yemek istemediği zamanlarda irmik istiyor içine meyve püresi yapıp yediriyorum bazen karnını öyle doyuruyor ancak yaşından dolayı sizce bıraktırmalı mıyım?
3kedili2bebekli egealininannesi evet bu şekilde yemek yemeyi bırakır ve seçici olur çünkü yemek yemezse yememeli sonraki öğün saatini beklemeli bu çocukluk ergenlik ve yetişkinlik hayatı içinde önemli bir davranış olur
egealininannesi 3kedili2bebekli söylediğini cok doğru bu sekilde düşünmedim hiç yavas yavas bırakmayı deneyelim teşekkür ederim