Kızlar bebeğim bugün 20 günlük oldu bu güne kadar adam akıllı ağlamıyordu bile sanki bugün ağlamayı öğrenmiş gibi sürekli ağlıyor sürekli emmek istiyor karnı tok eminim gazıda sürekli alıyorum birde bugün gözünde enfeksiyon oldu sarı sarı çapaklanıyor doktor göz damlası dedi onu kullanıyorum ondan mı sizde huzursuz böyle