Sevgili anneler,
Bebeğimi emzirmeyi bırakalı 4 gün oldu. Reglim normalde ayın 8’inde olacaktı ve sütten kesme sürecim de o zamana denk geldi. Şu an ayın 13’ü ve hâlâ regl olmadım.
Bu durumu yaşayan var mı? Sütten kesince regl gecikmesi normal mi, ne kadar sürede düzene giriyor?
Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 💛