Kızlar sezeryan doğum yaptım 5 ay oldu. Kırkım çıktığından beri regl oluyorum aşırı düzensiz ilerliyor ilk 30 gün arayla diğer ay 32 gün arayla olmuştum bu ay 35 gün arayla oldum. Döngüm gebelikten önce düzenliydi şu an emzirdiğim için oluyor yüksek ihtimalle ama bu düzensizlikte gebe kalmaktan korkuyorum. Bu şekilde düzensiz olunca gebe kalma ihtimali var mı aranızda yaşayan oldu mu 2. Ye hiç hazır değilim çünkü 🥲🥲