Kızlar artık ben bu durumla baş edemiyorum evim sade ve boş olsun diyorum. Evde o anlık gözüme fazla gelen herşeyi atıyorum. Benim eşimin çocukların ne olursa olsun. Ev eşya yığını olduğu zaman eşyalar sanki üstüme geliyormuş gibi oluyor.
Örnek olarak 2 tane ahşap sandalye vardı birini koyacak yer bulamadım ve attım. Şimdi ise pişmanım.
Eşim benim eşyamdan hiçbir şey atma diyor ama o oda bile üzerime geliyor. Giymediğim bir çok kıyafetimi bile giymem bir daha mantığı ile çöpe attığım oldu.
Bu durumdan nasıl kurtulacam