seizetheday 2 yaş 3 aylık kızım var dışarı çıktığımızda ya da parkta sürekli koşmak istiyor yürürken elimi tutmak istemiyor, dur dediğimde durmuyor da böyle olan var mı nasıl düzeltebiliriz yardımm lütfen..
Hiilyuss seizetheday 2 yaşta olabildğğince az inatlaşmak lazım. Pes edip evet diyebileceğiniz her seye bastan evet diyin kafanız rahat etsin. Koşabileceği parklara gidin güvenli yerlerde kosmasına müsade edin
rabiabss seizetheday aynıısııı aynısıı kendını yerlere atıyor gülerek bende bu aralar dısarı cıkmak ıstemıyorum boyle yaptıgı ıcın😅
Eftelya_ser seizetheday kendi kendine geçiyor maalesef şu ana ne yaptığını bilmiyor siz anlatsanız da anlamıyor muhtemelen 3 yaşa doğru geçer Allah sabır versin çok zor
seizetheday selinay966 büyüdükçe düzelir sanıyordum :) abisi aksine 1.5 yaşından bu yana öyle hareketleri yoktu dikkatli bir çocuk kızımı böyle görünce afalladım
UrbanMom seizetheday ayni sekilde o yuzden apartmandan çıkmadan arabaya bağlıyorum hemen. Ona uygun yer seçmeye çalışıyorum avmye gideceksem hafta içi erken saati tercih ediyorum birakiyorum kendisi doyasıya dolanıyor ya da parka gidiyorum parkta birakiyorum dilediği gibi kosar tabi peşinde bende koşuyorum onu saymazsak 😂
Rwerdst seizetheday 33. Aydayız aynı. Hatta kaç kere kayboldu. Allah’ım çok korkunç bir durum. Okula gidiyor 27. Aydan beri. Bu sıra öğretmeniyle görüştük bunu. Kaçtığı zaman eve geliyoruz. Baya azaldı hareketi ama yine de kaçıyor