Kızlar selam 3 yıl önce sezaryen ile doğum yaptım doğuma dair tek hatırladığım dirsek ile kaburgama doktorun bastırması oluyor sonrasında defalarca hem röntgen hem ultrason çekildi fakat ağrım hala yanma gibi oluyor sol kaburgamın en altında ve sol pelvis kemiğimde yanma gibi kemiğimde ağrı oluyo başka neden dolayı olabilir acaba