Ruya_sahin35 5 günlükken burun akıntısı ve arada öksürük başladı açıkçası ben önemsemedim Yenidoğan normaldir dedim 7-8.gün öksürük arttı ve emerken tıkanma başladı 9.gün ciğerine süt kaçtı nefes almakta zorlandığı içinmiş 😣hemlick yaparak rahatlattım ama böyle olmayacak normal değil diyerek hastaneye gittik sürüntü aldılar ağız burundan ve rsv çıktı.Zaten kızım doğum yaptığım gün grip olmuştu sonra eşim sonra ben en son küçük kızım işte,direk ciğere inmiş virüs🥺Bizde ki grip bebeklerde rsv diye geçiyor.Damar yoluyla tedavi ettiler.Sabah akşam süt sağıp götürdüm.İlk gün çok kötüydü emzirmeme bile izin vermediler ciğere kaçar diye 2.gün bi tık iyiydi zamanla çok şükür dahada topladı 1 hafta sonunda çıkardılar.O gün bugündür kimseyle görüşmüyorum kalabalık ortamlara girmiyoruz evdeyiz hep,çıkarsak arabayla çıkıyoruz hava almak için o kadar