Merhabalar, yarın psikiyatri için randevum var çocukluğumdan beri olan bana normal gelen ama zamanla aslında hayatımı aşırı zorlaştıran davranışlarım var. Bunu araştırırken DEHB belirtilerinin uyumlu olduğunu öğrendim zaten uzun zamandır kaygı problemi yaşıyorum bu aralar çok bunalmış hissedince tamam dedim benim bunu halletmem lazım. Aranızda DEHB tanısı almış kimse var mı ilk olarak psikiyatriye mi psikoloğa mı gittiniz ve hangi testlerden geçtiniz, şuan kullandığınız ilaç varsa memnun musunuz? Tavsiyeleriniz nelerdir bu konuyla ilgili?