Bebegim 3 aylık 8 gun yogun bakimda 3 gun serviste yatti persembe hastaneden ciktik dun gece karni çekilmeye başladı hafiften hemen acile götürdüm kan aldılar röntgen ve hava verdiler eve geldik evde havaya devam ediyorum ilk taburcu olduğumuzda eve hava vermemişlerdi bu süreci geçiren annelerimiz yardımınıza ihtiyacım var