yeso16 evet 3-4 yaşında gelişimsel kekemelik yaygınmış yeni şeyler öğrendikleri için dilleri beyne yetişemiyomuş, bazen korkudan da olabilir ama gelişimsel olabilir bizde de oldu şuan geçti inşallah bi daha olmaz, siz normal karşılayın sakince dinleyin lafını kesip düzeltmeyin düzgün konuş şöyle de demeyin biraz sabır geçer inşallah. Konuşma terapistleri 6 aydan fazla olunca kalıcı olmaması için terapi yapıyolarmış inşallah o kadar da sürmez geçer