Merhaba anneler bebeğim 10 ay 25 günlük üç gündür gece ve gündüz uyuduğu zaman ağlayarak uyanıyor kucağıma aldığım zaman belli bir süre uyuyor daha sonra ağlamaya devam ediyor gece de aynı şekilde sanki bir yeri kesilmiş gibi ağlıyor henüz üst dişleri çıkartmadı alt dişleri çıkardı bir yeri ağrıyor diye düşünüyorum ama atak olabilir mi