sumeyra484 ben trenle ailemin yanına gidiyorum 5 saat indikten sonra da bi 2 saate yakın otobüs metro yapıyoruz 7 saate denk geliyor 😅😅 bizde süreli ekran vsr trendeyken biraz dozu kaçıyor seslenmiyorum çünkü insanı Bi yolculuk benimde hakkım yemek yiyor abur cubur meyve sevdiği yemekler herseyi aliyorum trende serbest gün yapiyoruz sevdiği oyuncaklar oluyor bir şekilde oyalıyorum indikten sonra otobüs metro olayında zaten fazla seslenmiyor kucağıma aliyorum dışarıyı izliyoruz vs derken pyalaniyor