yavruaslanlar kızlar gerçekten memnun kaldıgınız doktor var mı kilom yok göbek kalıntım var 2 sezeryandan snra kurtulmak istiyorum burustu ve sarktı zorlukları nelerdir ne zaman olsam amaliyatı 2. sınıfa giden kızım var artıları eksileri biraz bahseder misiniz?