Buradan okuyan ve bu platformda sorulara cevap veren herkese teşkkür etmek istiyorum sizleri ne kadar görmesem de bir parçam oldunuz nasıl anlatatım gözümü burada açıp burada kapatıyorum bebeğim konusunda çok şey şey öğrendim destekçim yok bebeğim ile ilgili şeyleri ve sorunları buradan hallediyorum destekçin var mı diye soranlara Hapyykids anneleri var diyorum yani çok duygusal bir bağ oluşturdum bu platforma Çooookkkk teşekkür ediyorum seviyorum bu platformu 😍😍😍😍😍😍