adaaaa_ 4 yaş kızımda gözleri kızarık sabah oldu çapaklıydı okula felan gitti öğretmen çapaklanma ve akma olmadı öyle dedi gün içinde sizde yaşayan var nedir ne kullandınız bide çevremde de bi çocukta daha var salgın mı bu
simseklivekalpli adaaaa_ burnu tikaliysa burun tıkanıklığı gözüne vurur burnu açılınca göz çapaklanması da azalır
Dilruba_1 adaaaa_ Aklimideliricem Merhaba bizde de sarı akıntı vardı gözünün kenarı kızardı ama bir de zar gibi sivilceye benzer birşey de var sizde de var mıydı acaba zar?
Aklimideliricem Nasıl bi kızarıklık yani biz adenovirüs olmuştuk gözümüzün o beyaz kısmı kıpkırmızıydı çapaklanma akma batma kaşınma hepsi vardı öyle bişey mi. Bu da bulaşıcı çünkü etrafımızda var da demişsiniz
adaaaa_ Aklimideliricem akma çapaklanma yok öyle sabah vardı Çapak tekrarlanmadı gün içinde beyaz kısmı kırmızı
Dilruba_1 Acaba neyden kaynaklı oldu açıkçası kızarıklık geçer diye çok önemsemedim ama zar dikkatimi çekti yarın göz doktoruna gideceğim inşallah ameliyatsız damlalarla geçer hiç sayfada da bu konuyla ilgili yorum görmedim tek ben yaşamışım sanırım 🥲