Doruk12 ben 7 aydır sağıyorum süte alerjisi var diye alerjik formül sütleri de içmiyor. 1 yaşına girinceye kadar sütümün olacağını sanmıyorum. 7 aylık olcaz yarın az gelmeye başladı. Birde dün ilk kez regl oldum. Onla alakalı olabilir mi bilmiyorum. Ek gıda veririm rahatlarım diye düşünmüştüm onu da istemiyor 🤣🤣