Bebeğim dört gündür grip. Burnunu açmak için serum fizyolojik kullanıyoruz sık sık mecburen.. iyi de geliyor. İki gündür sağ gözü sulanıyordu bugün uykudan uyandığında baktım ki çok çapaklanmış hatta sarı sarı akıyor. Hafif de gözü şiş. Ne oldu böyle anlayamadım. İki gün sonra doktor randevumuz var iki aylık olacağımız için. Acaba önceden böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Endişelenmeli miyim?