Kızlar bu uygulamada aynı dolap gibi mi satışı vs ilk defa kullanıyorum daha önce satış vs yapmadım yeni kullanmaya başladım bi ürün koydum 2500 kargo bedava diyor kazanç 2.350 gösteriyor kargo şubesine verdiğimde ekstra kargo ücreti vs vercek miyiin yoksa dolap gibi mi? Birde eve almaya geliyolar mı aynı dolaptaki gibi, ürünler büyük beşik ana kucağı vs var kargo alır mı düzgünce paketleyip ekstra ücret vs çıkarır mı? Çok soru sordum kusura bakmayın