turkkahvesiggg Kalabalık bir aile de büyüdüm her derdimde, güzel anımda ablalarım, abim vardı yeri geldiğinde arkadaşlarım anlamadığında bile onlar anlayıp yol gösterdi. Bir kızım var o yüzden kardeşi olsun desteği olsun istedim kızım benden çok daha hevesliydi ağlıyordu neden kardeşim yok diye 4.5 yaş olacak inşallah araları bir kardeşi olacak 🙏🏻