Bebeğim 3 aylık olacak hiç emmedi doğduğunda meme reddi yaşadık 1. Ay biberonla sağıp verdim fakat sonra biberonuda almamaya başladı 2 aydır uyutarak yedirmeye çalışıyorum ama son günlerde uykudada biberonu verdiğimde gözünü
açıyo diliyke ittiriyo ağlıyor biberon reddi yaşayıp çözüm bulan var mı tükendim resmen bu süreçte stresten .