gulo40 4 ay 19 günlüğüz ve tam 9 gün oldu sünnet olalı. İlk 24 saat çişini yaparken zorlandı sanırım yanıyordu orası asitten dolayı sonrasında hiçbir şey anlamadık bile dr un yazdığı kremi ve şurupları düzenli sürüp içirdim. Kremleri ilk günü boca ettim pipisine dr da öyle demişti çiş yapmadığı sürede de bir sorun yaşamadık bundan dolayı 😊 bardak koymadık, buzdolabı poşetini küçük kareler haline getirdim kremi onun üzerine sıkıp pipisine koydum ve poşetide hiç kaldırmadım beze yapışma olayı da bundan dolayı olmadı 👎