balkizannesiiiii Kızlarrr ben happy moma terfi oldum sizlere de sormak istedim bilgisi olan var mı diye ben bugün 6+2 haftalık olduk fakat kalp atışı yolk sac bebek göremedik 10 gün sonra gel dedi baya canım sıkıldı göremeyince bilgisi olan var mı
myangelson balkizannesiiiii ultrason kağıdında kesenin ölçümünün kaç haftalık olduğu yazar genelde öyle birşey var mı?